2020年4月22日星期三

<自家製番茄醬汁> 茄汁肉丸

小菜苗2歲時參加過一陣子嘅學前班,一星期返三日,
當時嘅佢要面對屋企多咗一位工人姐姐,又有一個初生嘅妹妹,
同時第一次返學上堂,對兩歲嘅小朋友嚟講,
似乎太多新環境同新角色要適應,一下子未調適得到,
佢嘅情緒每日都好大起伏,有時打人有時尖叫,
於是我哋決定退出學前班,讓佢慢慢習慣下生活上嘅轉變先。

好記得佢入班時,剛剛好係搞生日會嘅月份,
我第一次以媽媽身份整小食俾阿女帶去開生日會,
而且我哋仲可以一齊出席,好似觀堂咁,
第一次見到菜苗返學個樣,到今日我都無忘記到。

我自問唔係一個咩都追求天然無調味嘅媽媽,
因為要太早起身,所以都會選擇用現成嘅肉丸,
不過醬汁就係自家製,今次同大家分享下呢個醬汁嘅做法。


茄汁肉丸 食譜

材料:番茄3個、洋蔥半個(切碎)、蒜茸2湯匙、

番茄醬2湯匙、糖2茶匙、鹽少許、肉丸300g

1. 番茄去皮後切件,以攪拌機攪成鮮茄汁。
2. 肉丸放平底鍋中煎熟,盛起備用。
3. 同一鍋中燒熱油,中火炒軟洋蔥碎,倒入蒜茸炒一會。
4. 將鮮茄汁、番茄醬、糖倒入煮至滾起,再遂少放入生粉水煮至醬汁變濃。
5. 加鹽調味後,倒入肉丸拌勻即可。



鮮打嘅茄汁用嚟煮醬會有啲酸,所以要加少少現成茄汁同糖調好味。





鮮打嘅好處除咗天然啲,仲會更有口感。





除咗煮肉丸,仲可以煮肉碎,
用嚟撈意粉食都好正架。



今次肉丸配住軟綿嘅薯蓉,換做小杯裝其實會更似PARTY小食,
但實在冇咁多空間整,一盒過就算了。

沒有留言:

發佈留言