2013年5月9日星期四

簡易素芝士鮮茄吐司 (附食譜)

素食芝士你聽過未?我就無幾耐前聽過呢樣野,
芝士係乳製品,應該都係素類呀,
點解仲要出素芝士呢?早前一位食素的朋友解答左我呢個問題啦!

原來芝士製作過程裡面,會加入一種牛胃部的成份(rennet),
呢種成份可以加速芝士凝固,所以叫做凝乳劑,
唔講真係唔知,因為本身我都好少食牛(除左食燒肉/打邊爐時),
因為我覺得牛肉好毒,所以少吃為妙。

對於食素呢位朋友黎講,已經唔係毒唔毒的問題,
而係一切會傷害到生命的食物都唔可以食,當然我唔係因為宗教的問題而接觸素,
只係想食得健康d,食多d蔬菜食少d肉咁je。



簡易素芝士鮮茄吐司  食譜

材料: 素芝士適量、蕃茄3個、麥方包4塊、茄汁適量、混合香草、黑胡椒碎

1. 蕃茄洗淨切片,備用。
2. 素芝士切成條狀,備用。
3. 麥方包放在烤盤上,塗抹上一層茄汁。
4. 蕃茄放在麵包上,再放上素芝士條。
5. 將混合香草、黑胡椒碎哂在材料上。
6. 預熱焗爐220度,再把薄餅放入焗至素芝士溶化及金黃便可。

素芝士可以在大型超級市場買到,我地在K11間超市買gei,
不過款式得一款,味道偏咸,
但同普通芝士不太大分別,用黎焗野食一樣very good,
呢個簡易pizza用麥包做底好脆口,食兩件都飽啦!

沒有留言:

發佈留言