2018年8月4日星期六

<美的榨汁寶MJ-JE2802> 消暑極品雙食譜_火龍果乳酪雪條+西瓜檸檬梳打

三十幾度嘅天氣聽聞要維持多成個星期,
淨係行去搭車嘅十分鐘路程,都足以令人大汗疊細汗,
呢一段時間,芙芙愛上咗食雪條,
仲要指名係果汁雪條,基乎每日都會買一大袋雪條,
返到公司一人一條,都幾開心架。


咁開心嘅日子係要還嘅,因為街買嘅雪條都落咗好多糖同添加劑,
越食當然就越肥,肥到有家長以為芙芙又有咗,
都不知幾唔好意思呀。


所以呢,芙芙決定要善用美的榨汁寶,在家好簡單咁自製果汁雪條,
同時亦整咗杯消暑解渴飲品俾占士哥歎下。


美的榨汁寶MJ-JE2802可以直接將果渣隔走,只需要幾秒時間,就可以榨出鮮果汁,而且薄嘅皮同核都可以直接入機,唔駛左切右切又去皮,節省唔少時間。



火龍果乳酪雪條 食譜
材料(5條份量): 紅肉火龍果1隻、原味乳酪200g、蜜糖適量、藍莓半碗

1. 紅肉火龍果去皮後切件,放入美的榨汁寶中,以1號檔榨出果汁。
2. 將乳酪放於大盆中,倒入火龍果汁及蜜糖拌勻。
3. 將2.的混合物倒於雪條格中,倒2/3後放入幾粒藍莓,再把果汁乳酪倒至填滿。4. 將雪條格冷凍1晚,即可享用。

想睇最新食譜及小菜苗週記,歡迎到Facebook like下芙芙little kitchen



如果唔將果汁同乳酪拌勻哂,可以做出雲石樣嘅雪條架。

 

藍莓可以一開始放入模中,亦可以好似芙芙咁差不多尾先放。



自家製可以控制糖份,而且用新鮮生果,
一定俾出面健康同冇咁肥嘅。

占士哥嘅消暑特飲 - 西瓜檸檬梳打。


西瓜檸檬梳打 食譜

材料(2大杯份量): 西瓜2大碗、檸檬半個、梳打水1罐

1. 西瓜去皮切件,放入美的榨汁寶中,用1.號檔榨出西瓜汁。2. 將檸檬汁倒入西瓜汁中拌勻,將果汁倒入杯中至半杯滿,加入梳打水,拌勻即可享用。


2大碗西瓜可以榨出接近500ML嘅果汁,足夠兩個人飲用架啦。



最近有朋友想榨五青汁,但佢用一般攪拌機去打汁,
成杯汁都充滿碎碎,好難入口,聽到之後,芙芙都強烈推介佢選用呢部機,咁就可以完全隔絕蔬果渣,又可以品嘗到原汁原味。

雖然榨汁寶有好多配件,但勝在每件一沾到水時,
果渣都會好順咁隨水而流走,而且冇咩陰濕位,唔怕kick住果渣。

經過呢幾次實試後,無論使用上同清潔上,
美的榨汁寶都係方便嘅,而且價錢亦只需$398,仲包成30個月保養,性價比都好高,如果大家有興趣,喺日本城就會買到。

Midea 美的榨汁寶 (MJ-JE2802) HK$ 398
銷售點: 全線日本城
產品查詢: 3669-4888

沒有留言:

發佈留言