2014年7月26日星期六

[舊blog精選] 粟米片是這樣用的 (附脆香雞塊食譜)

芙芙琴晚忽發奇想,可以精選以前yahoo blog嘅部份post過嚟,
我意思係食譜,因為全部轉哂過嚟的話,
似乎真係太吃力啦,又想豐富一啲呢度。

不過芙芙決定將啲post date set返真正出posr嘅日子,即係會day back,
咁樣真實啲,不過第一篇精選就唔day back住,
第一個俾芙芙揀咗要搬嘅,就係呢個啦:
粟米片是這樣用的 (附脆香雞塊食譜)



脆脆雞塊 食譜


材料: 雞柳4條、粟米片適量、牛油/蛋液


1. 將雞柳洗淨切粒,落鹽、豉油、糖、生粉、油等醃片刻。
2. 粟米片放入密實袋中壓碎,不用倒出備用。


3. 牛油坐溶後,沾上雞柳粒。


4. 將雞柳粒放入粟米片的袋中,沾上粟米片碎。


5. 預熱焗爐200度,把沾好粟米片的雞塊放入。


6. 焗15-20分鐘即可,喜歡脆一點的朋友可以焗耐dd。


經各位同事試食過後,一半人認為粟米片壓碎d好食d,

而另一半人就認為唔好壓太碎過癮d,我就傾向喜歡大塊d。



 完成後個樣都真係幾似k字頭的炸雞塊,呢個自家製唔駛咁多油已經有呢個效果,

方便幾多呀,不過要提一提,


呢個雞塊的味道好緊要,我地一致認為要醃得個味道豐富d,


先可以配合到呢個脆脆的口感,所以我會考慮下次加埋辣椒粉去整!


有d人整呢個小食會用蛋液代替牛油液,我就貪牛油香d,

所以用牛油,不過事實應該係蛋液會更容易將粟米片黏得上雞柳粒,


有左呢次經驗,我下次會用返蛋液ga啦!


順帶一提,下次我想挑戰脆香雞翼!

10 則留言:

  1. 屋企咁啱還有大半盒粟米片喎,但焗爐之前壞掉了未換新呀,唔知可唔可以由焗轉放油鑊炸呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,我諗油炸都冇問題嘅,
      我見有人用薯片整,都係油炸的。

      刪除
  2. 回覆
    1. Oli,好耐冇見啦!
      芙芙都係近來至寫返blog ja,見返大家都覺得好開心呢。

      刪除
  3. 脆卜卜一定好好味。我都覺得大塊啲,口感好啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. cici,係呀,
      其實芙芙好想試下整脆香雞翼,話哂而家m記都唔敢食,
      自己煮好d,但又好懶呢!

      刪除
  4. 唔駛用油炸, 用焗爐仲健康!

    回覆刪除