2016年2月13日星期六

西式煮意 - 蒜香磨菇意粉 (附食譜)

明天就是情人節啦,煮西餐好像已是情人節的主打項目,
今年介紹一個簡單的蒜香磨菇意粉,伴著肉扒吃一流呀。



蒜香磨菇意粉 食譜

材料: 白磨菇6隻、蒜頭2粒(切成蓉)、洋蔥碎0.5碗、蔥1棵(切碎)、意粉0.5包、
橄欖油適量、意式香草適量、鹽少許

1. 白磨菇洗淨後切厚片備用,預備好蒜蓉、洋蔥碎及蔥花。
2. 意粉放入已加鹽的滾水中,煮8分鐘後盛起。
3. 熱鑊後倒入橄欖油,放入蒜蓉、洋蔥碎及蔥花炒香。
4. 倒入磨菇同炒至出水,再加入鹽及少量水。
5. 將意粉倒入同炒至汁收乾,最後撤上意式香草即可。


喜歡芙芙little kitchen,一起來加入facebook專頁啦:



磨菇炒的時候會出水,再加少許水份造成磨菇汁。


炒至變色出水後,就可以倒入意粉。



意粉與磨菇快速拌勻,就可以上碟。



這個意粉充滿蒜香,加上厚厚的磨菇更有咬口。


芙芙很喜歡用蒜來炒意粉,總覺得蒜香已很惹味,
配料很簡單就可以造出美食,很方便呢。

13 則留言:

  1. 這個口味的意粉我也很喜歡呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯,芙芙都係呀,
      有蒜香又有磨菇,已經夠哂香啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. ah mo,你講得岩,
      做主菜都得,其實芙芙真係當主菜咁食,
      不過諗起情人節呢,大家通常都會再煮個扒,
      唯有介紹佢係配菜啦,hahahahahaaaaa。

      刪除
  3. 西餐我同袁生都麻麻地,所以情人節我都會煮中菜呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,係喎,
      袁太你一向都煮中菜,原來你哋對西餐麻麻哋,
      煮中菜都好好味呀,見到你啲食譜都流哂口水。

      刪除
  4. 芙芙,我愛菇菇,所以我鍾意食 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. cici,喜歡就好啦,
      原來你咁喜歡食菇嘅,等芙芙記住先。

      刪除
  5. 回覆
    1. 黃師奶,真係好香呀,
      芙芙好喜歡呢陣蒜同菇味,真係好正~

      刪除
  6. 依個食譜睇上去又好食又簡單,我陣間就會試下。Thanks~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,材料簡單,
      煮法亦簡單,希望你都喜歡食啦。

      刪除
  7. 我正在煮緊,好期待呀!!!

    回覆刪除