2020年3月16日星期一

<親子健康早餐 x 美的多功能全自動高速鍋> 自家製乳酪

前排因為小菜苗唔舒服感冒,為免飲奶惹痰,
嗰幾晚我哋都冇俾睡前奶菜苗飲,佢都好乖冇扭計,
仲明白自己有咳,所以唔可以食甜嘢凍嘢,
就因為咁,不知不覺間就戒咗奶,
到而家已經成兩星期冇飲奶啦。

為咗增加鈣嘅吸收,最近我都開始預備多啲奶類製品俾菜苗食,
而小菜苗一向十分鍾意食乳酪,不過最近少咗出去屋企存貨量少,
今日只係剩返一小盒,聽日又冇得食啦。

於是我決定用美的嘅高速鍋自製乳酪,自家製有好多好處,
就係甜味可以自己控制,而且材料相當簡單,倒哂入鍋中等8個鐘,
就可以製造到好多好多,慳返唔少錢呀。


自家製乳酪 食譜

材料:全脂牛奶1L、原味乳酪100g、煉奶80g

1. 將全部材料放入高速鍋中,拌勻後關蓋。
2. 選取酸奶功能,等待8小時完成烹調。
3. 將乳酪倒入玻璃器皿中保存即可。

煉奶用來調節甜度,可以自行調節份量。

----------------------------------------------------------------------

**更多簡易食譜、小菜苗與菜蜜妹妹生活日誌**

↓歡迎 Follow and like ↓

-----------------------------------------------------------------------




預熱後會進入倒數狀態,8小時完成時就會有音樂聲響起。





充份攪拌後會變得稀身少少,雪完又會變返乳酪狀態。



記住裝嘅器皿要熱水消毒,然後抹乾。



除咗就咁食,我哋仲會用自製乳酪整定健康早餐 - 鮮果乳酪麥皮,
呢個早餐我哋成日食,有營養又好味,
做法仲非常簡單:

第一層乳酪,第二層麥皮、水果,
第三層乳酪,第4層麥皮堅果脆片、水果。

完成後放入雪櫃,第二朝拌勻即可食用。



小菜苗今朝見到我食,都忍唔住問我咩嚟,
俾咗啖佢試就食到停唔到,真係好為食呀。


=== === === === === === === ===

全自動智能高速鍋 <MYSS50HK>
詳細資料,可瀏覽:

=== === === === === === === ===


📣凡到以下網址選購美的電器

👉使用芙芙專屬8折優惠code
結帳時輸入優惠碼,即可享8折優惠
詳情歡迎PM。

=== === === === === === === ===









沒有留言:

發佈留言